Reedició del meu llibre “Identificación y conservación de fotografias”. Finalment!!!!!

Imatge

Després d’anys esgotat s’ha tornat a editar en paper aquest llibre que ha estat una referència en en camp de la conservació de fotografies. Esgotades la primera edició en català i la primera en castellà ja puc oferir-vos aquest llibre que tanta gent m’ha demanat com podia trobar.

Ara cal que algun editor es decideixi a publicar el meu nou llibre “Art: de les cavernes als ordinadors” o la seva traducció “Arte: de las cavernas a los ordenadores” que si aconsegueixo publicar-lo, n’estic segur que serà tant de referència com aquest.

Anuncis

Un pensament sobre “Reedició del meu llibre “Identificación y conservación de fotografias”. Finalment!!!!!

Deixa un comentari

